הורד עכשיו את סרגל הכלים של פולניה!!! הסרגל מאפשר גישה מיידית לקישורים רלוונטיים באתר וכן חיפוש מכל מקום באינטרנט שלום: אורח  | כניסה/הרשמה
אודות האתר | בדיחות על פולניות | צור קשר | מאמרים
הפולניה - התוכנה לניהול משק הבית
 מקלט בבית משותף
בתקופה זו חשוב מאד לוודא כי המקלט מטופל ומאורגן
 מה זה סוגרים הכל לדירה ולמה זה טוב?
קניתם דירה או שאתם עומדים בפני מעבר דירה לדירה חדשה ואתם רוצים לרכוש כמה מוצרים חדשים לדירה? הצטרפו אל סוגרים הכל לדירה
 דרך חדשה לקניה חכמה!
בימים אלה, בהם אנו חווים עליות מחירים וגלי התייקרויות במשק, חשוב יותר מאי פעם לוודא שאנו קונים את המוצר הטוב ביותר עבורנו במחיר הטוב ביותר.
 קו המשווה: אתרי השוואת מחירים לצרכנות חכמה
מבין יתרונותיה הרבים של אוטוסטרדת המידע, אין ספק כי היכולת להשוות מחירים ותכונות הינה שימושית במיוחד. יותר ויותר אתרים צצים חדשות לבקרים, ומאפשרים לצרכן לבדוק ולהשוות כל מוצר, בכל פרמטר. באיזה אתרים כדאי לבקר ולמה? לפניכם סקירה קצרה ושימושית.
 מתנות מתכלות - מתנות עם ערך מוסף
אלו מתנות להביא לימי-הולדת, לקראת החגים או ליום הנישואין? מתנות מתכלות או מתנות עם ערך מוסף חברתי- סביבתי הן חלק ממגמה של צרכנות מודעת.
  צרכנות נכונה בעידן השפע
המוני בית ישראל קונים מדי שבוע את אחד מעיתוני סוף השבוע. כיצד לרכוש מוצרים נכון? פירוט בהמשך הכתבה
 טיול לסין – ההיבט הצרכני
טיול לסין הוא טיול קשה מעט הנובע מכך שקשה להסתדר באופן עצמאי בסין. המקומייים כמעט ולא דוברים שפה זרה וגם למונחים באנגלית כמו הוטל למשל יכול להתפרש בסינית כמשהו אחר בכלל כל שכדאי לחשוב רק על טיול מאורגן.
 עלות המחיה מינקותה ועד גיל הזהב
עלות המחיה הינו נושא ששב ועולה תכופות על סדר היום, ונדמה כאילו לאחרונה זה אפילו בתדירות גבוהה יותר מאי פעם. מהרגע שבו אנו נולדים ועד גיל הזהב, למחיה שלנו יש עלות ונראה כאילו מדור לדור עלות זו גואה וגואה...
 כיצד לבחור קופות גמל?
קופות גמל הן צורך חיוני שמטרתו הסרת דאגה כלכלית בבוא העת. השקעה זו נוצרה על מנת להקנות למשקיעים שקט נפשי לטווח הארוך.
 חיוך מלא שיניים
שמירה על ניקיון הפה והשיניים הוא נושא חשוב מאד. השמירה אינה קשורה לגיל. יש ללמוד ולטפל בשיניים החל מגיל צמיחת השיניים ואילך.
צרכנות נכונה בעידן השפע

המוני בית ישראל קונים מדי שבוע את אחד מעיתוני סוף השבוע. כיצד לרכוש מוצרים נכון? פירוט בהמשך הכתבה


 המוני בית ישראל קונים מדי שבוע את אחד מעיתוני סוף השבוע. מלבד כתבות ומאמרים הם מקבלים יחד עם העיתון לא מעט חומר פרסומי - בנוסף לעשרות עמודי המודעות שמפוזרים לאורך המוספים, לכל עיתון מצורפים לפחות שניים-שלושה מוספים פרסומיים מטעם רשת כזו או אחרת, שמפרטים על פני מספר לא מועט של עמודים צבעוניים ואיכותיים את כל קטלוג המכירות של החברה.

פעמים רבות ההצעות האטרקטיביות במוספים אלה מתחרות אלו באלו, כשרשת למכשירי כתיבה מוכרת את אותם המחשבים הניידים שמוכרת רשתות מוצרי האלקטרוניקה וכלי הבית.

גם כשאנחנו גולשים באינטרנט המצב אינו שונה - מכל אתר נשקפות אלינו עשרות פרסומות שמרצדות שוב ושוב ומבטיחות לנו הנחות ענק, מבצעים וקופונים.

בטלוויזיה אנו חשופים לפרסומות תוך כדי הצפייה ובתכניו ובערוץ 21 (ערוץ הקניות), הפרסומות הן התכנית עצמה. אם פעם יכולנו רק ללכת למרכז המסחרי השכונתי, או לכל היותר לנסוע למרכז העיר, היום אנחנו יכולים לעשות קניות בלחיצת כפתור, מבלי לצאת מהבית. לכאורה, התגשמות של כמעט כל חזון עתידני מסרטי המדע הבדיוני של לפני עשרים או שלושים שנה, אבל האם באמת כל החידושים הללו הם לטובתנו?

הצרכן הממוצע מתקשה היום הרבה יותר מבעבר לבצע סקר שוק אמיתי. עיסקה אטרקטיבית שצצה לפתע על מסך המחשב או בפרסומת בטלוויזיה אולי לא תהיה שם למחרת, והמחיר שיקבל אותו צרכן אחרי התלבטות של יום יומיים עם עצמו האם לבצע את הרכישה, יכול להיות שונה לגמרי.

מנגד, לא תמיד אנחנו יכולים להאמין שהעיסקה האטרקטיבית המוצעת לנו היא באמת כל כך אטרקטיבית, כי ניסיון העבר מלמד שפעמים רבות נוכל למצוא תנאים טובים יותר באתר מתחרה אחר או בחנות אחרת (מקוונת או לא), גם ללא הפרסומות המפוצצות.

המסקנה המתבקשת היא, להימנע מרכישות אימפולסיביות. זה נכון בדוכן המסטיקים ליד הקופה בסופרמרקט, וזה נכון מול הפרסומת המהבהבת בזמן שאתם קוראים את אתר החדשות החביב עליכם שמבטיחה לכם חבילת נופש בתנאי חסרי תקדים.

אם תכננתם ממילא לצאת לנופש, כנראה שכבר בדקתם אפשרויות ומחירים, ואתם יכולים לומר ברמת ביטחון גבוהה למדי האם אכן יש ממש מאחורי הפרסומת. אם לא תכננתם לצאת לנופש, אל תתנו דווקא לפרסומת הזו לפתות אתכם - אולי מחיר חבילת הנופש הוא אכן משתלם, אבל אם לא התכוונתם מלכתחילה להוציא סכום כסף כלשהו על חופשה, הרי שגם החבילה המוזלת תגרום לכם להוצאה גדולה מכפי שהתכוונתם.

כלי חשוב שיכול לסייע לכם בקבלת החלטות צרכניות מושכלות יותר דווקא עושה שימוש בדיוק באותם ערוצים, והכוונה היא כמובן לאתרי השוואת המחירים, שצצים כפטריות אחרי הגשם מאז המחאה החברתית בשנה שעברה. האתרים האלה אומנם מתמחים בעיקר בהשוואת מחירים של מוצרי חשמל ואלקטרוניקה, אבל כיום אפשר למצוא אפילו מחירים שמשווים את מחירי הקוטג' והביצים בין רשתות הסופרמרקטים השונות, וגם אם לא תמיד המחירים שמוצגים בהם הם העדכניים ביותר, הם יכולים לתת לכם תמונה ברורה יותר איפה כדאי לכם לעשות את הקנייה הבאה.

אתרים אחרים משווים בין מחירי הדלק בתחנות השונות, במטרה לחסוך לכם עוד כמה שקלים על כל מיכל שאתם ממלאים, והכי חשוב - רוב האתרים זמינים גם כאפלקיציות לטלפונים סלולריים, כך שגם אם אתם מחוץ לבית, תוכלו לבדוק האם המחיר שאתם עומדים לשלם הוא המשתלם ביותר. מי אמר שאי אפשר לרתום את חברת השפע גם לטובתנו?



מקבוצת בית משותף, הפורטל לדיירים |  ראשי |  כיתבו לנו |  בדיחות פולניה |  עזרה |  אודות פולניה |  מה באתר |  תנאי שימוש |  מפת האתר |  שלח לחבר |  שאלות ותשובות
השוואת מחירים מבעלי מקצוע | ייעוץ משכנתאות | מדריך לדיירים | ניהול ועד בית | ביקורת מבנים | דירה מקבלן | מדריך גינון ועיצוב גינות | מדריך חשמל ותאורה לבית ולגינה | ביטוח דירה - השוואת מחירים | מדריך טיולים | הקמת אתרים לעסקים | הדפסת שקים | הפועל תל אביב | טיול לשבת | בעלי מקצוע - המוקד לדייר | מוקד עירוני | ביטוח דירה | ביטוח משכנתא

© כל הזכויות שמורות 2004-2020   פרסום, שיווק ובניית אתרים באינטרנט